MadeliefLiebrand.reismee.nl

Nog precies één maand!!

Vandaag vertrek ik over precies één maand en alle voorbereidingen zijn bijna klaar!

Ik zal even wat vertellen over alle voorbereidingen die ik moest doen.

Helemaal in het begin moest in me natuurlijk aanmelden voor het exchange-programma, hierna stroomde mijn mail binnen met formulieren die ik moest invullen. Ik moest onder andere een brief over mezelf schrijven, me ouders moesten een brief over me schrijven en meEngels leraarmoest een brief over me schrijven. Ook moest ik een bezoek brengen aan de dokter en aan de tandarts. Ook moest ik meerdere vaccinaties halen, ik moet er nu nog 1.

Toen alle formulieren eenmaal ingevuld waren, werd alles naar mijn plaatsingsorganisatie (CCI Greenheart) in Amerika gestuurd. Zij gingen op basis van mijn gegevens op zoek naar een gastgezin voor mij. Na 10 dagen, ja 10 dagen!, had ik al een gastgezin! Dit moment was echt fantastisch, ik was zo blij! Mijn gastgezin bestaat uit een moeder (Shelly), een vader (Perry), een dochter (Elisabeth, 17) en een studerende en uitwonende zoon (Seth, 19). Ze wonen in een klein dorpje, Maxwell, in de staat Iowa. Het gastgezin past bijna perfect bij mij! Het is gewoon bijna eng! De dochter Elisabeth is even oud als mij en zal in hetzelfde jaar stappen als mij, namelijk in de 11e klas, oftwel Juniorclass.

Ik heb al erg veel contact met me gastgezin, we mailen elke week en we hebben al op Skype gezeten. Ik kan haast niet meer wachten om ze te ontmoeten!

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Reacties

Reacties

Dawid

Mooii verhaal heel veel plezier daar en ik ga je blog in de gaten houden. Xxx

Jeroen

Ik ga het ook zeker in de gaten houden!!! Heel veel plezier

Mara

Okee mag ik dood, nog maar een maand! Leuk verhaal madelief en ik ga sws je blog in de gaten houden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!